Slovník pojmů
Multi Coated
Vícevrstvá antireflexní povrchová úprava čoček či filtrů, která efektivně zamezuje tvorbu nežádoucích
Snímač
Snímačem se ve fotografii nazývá především senzor snímající obraz, který dále zpracovává procesor a
G
Objektivy Nikon s označením G nemají na svém těle prstenec pro ovládání clony. Požadovaná clona se nastavuje

Další pojmy…

FAQ - ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

1) Je uvedená cena u výrobku za kus či za celé balení ?
2) Je zboží skladem na prodejně ?
3) Platba předem na účet, kdy a na jaký účet objednávku zaplatit ?
4) Jak dlouho může být rezervované zboží na prodejně ?
5) Kdy objednané zboží obdržím ?


1) Je uvedená cena u výrobku za kus či za celé balení ?

U výrobků je standardně uvedená cena za kus. Samozřejmě jsou produkty, které jsou balené po 4 ks (jako některé baterie), po 10 ks (např. folie na fotky) , ale vzhledem ke zkušenostem se snažíme vyjít vstříc a nabízíme zboží po 1 ks, není-li uvedeno výslovně jinak.

Nahoru


2) Je zboží skladem na prodejně ?

Veškeré zboží, které má příznak "skladem" je k dispozici přímo na prodejně, čerpáme z našeho reálného skladu, žádný virtuální sklad nemáme. Přesto doporučujeme si zboží raději rezervovat, bohužel se občas stane, že Murphyho zákony fungují a pro 1 typ zboží přijde zákazník na prodejnu či více objednávek současně - vzhledem k tomu, že objednávky vyřizujeme postupně a aktualizace skladu probíhá cca 1x za hodinu , tak se může stát, že zboží již někdo koupil nebo rezervoval před Vaší objednávkou. Samozřejmě Vás budeme neprodleně informovat.

Nahoru


3) Platba předem na účet, kdy a na jaký účet objednávku zaplatit ?

Je-li zboží pro Vás kompletně připraveno, pošleme výzvu s uvedením účtu a var.symbolem. Chcete-li proces urychlit (zboží posíláme až po připsání částky na náš účet), můžete částku uvedenou v objednávce poukázat na náš účet 172020390/0600, jako variabilní symbol uveďte, prosím, číslo objednávky.

Nahoru


4) Jak dlouho může být rezervované zboží na prodejně ?

Standardně Vám rezervujeme zboží po dobu 2 týdnů.
Samozřejmě není problém po domluvě nebo napsáním do poznámky v objednávce tuto dobu prodloužit.

Nahoru


5) Kdy objednané zboží obdržím ?

Veškeré objednané zboží zasíláme, je-li skladem na prodejně, obratem. Samozřejmě se musí počítat se svozem zásilek, který probíhá obvykle od 10:00 do 12:00 a časem na zabalení a vyexpedování zásilek. Je-li zboží objednané do 10:00, tak jej můžete tedy očekávat 2.pracovní den.

Nahoru