Bézva den vinšujeme, vítejte na našich stránkách !

PRODEJNA OTEVŘENA
Po - Pá: 10:00 - 19:00
So: ZAVŘENO


Děkujeme za pochopení a přejeme dobré světlo i zdravíčko samozřejmě

Vaše Bé FOTO

 

Slovník pojmů
Plná automatika
Na fotoaparátech najdete tuto automatiku vetšinou jako zelený obdélníček či zelené "A" - v této univerzální
Priorita clony
Při nastavení funkce priority clony (označení na fotoaparátech A, AV) na fotoaparátu nastavíte požadovanou
Aberace
Aberace (chromatická vada) vzniká barevným posunem světla po průchodu objektivem. Viditelná je především

Další pojmy…

FAQ - ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

1) Je uvedená cena u výrobku za kus či za celé balení ?
2) Je zboží skladem na prodejně ?
3) Platba předem na účet, kdy a na jaký účet objednávku zaplatit ?
4) Jak dlouho může být rezervované zboží na prodejně ?
5) Kdy objednané zboží obdržím ?


1) Je uvedená cena u výrobku za kus či za celé balení ?

U výrobků je standardně uvedená cena za kus. Samozřejmě jsou produkty, které jsou balené po 4 ks (jako některé baterie), po 10 ks (např. folie na fotky) , ale vzhledem ke zkušenostem se snažíme vyjít vstříc a nabízíme zboží po 1 ks, není-li uvedeno výslovně jinak.

Nahoru


2) Je zboží skladem na prodejně ?

Veškeré zboží, které má příznak "skladem" je k dispozici přímo na prodejně, čerpáme z našeho reálného skladu, žádný virtuální sklad nemáme. Přesto doporučujeme si zboží raději rezervovat, bohužel se občas stane, že Murphyho zákony fungují a pro 1 typ zboží přijde zákazník na prodejnu či více objednávek současně - vzhledem k tomu, že objednávky vyřizujeme postupně a aktualizace skladu probíhá cca 1x za hodinu , tak se může stát, že zboží již někdo koupil nebo rezervoval před Vaší objednávkou. Samozřejmě Vás budeme neprodleně informovat.

Nahoru


3) Platba předem na účet, kdy a na jaký účet objednávku zaplatit ?

Je-li zboží pro Vás kompletně připraveno, pošleme výzvu s uvedením účtu a var.symbolem. Chcete-li proces urychlit (zboží posíláme až po připsání částky na náš účet), můžete částku uvedenou v objednávce poukázat na náš účet 172020390/0600, jako variabilní symbol uveďte, prosím, číslo objednávky.

Nahoru


4) Jak dlouho může být rezervované zboží na prodejně ?

Standardně Vám rezervujeme zboží po dobu 2 týdnů.
Samozřejmě není problém po domluvě nebo napsáním do poznámky v objednávce tuto dobu prodloužit.

Nahoru


5) Kdy objednané zboží obdržím ?

Veškeré objednané zboží zasíláme, je-li skladem na prodejně, obratem. Samozřejmě se musí počítat se svozem zásilek, který probíhá obvykle od 10:00 do 12:00 a časem na zabalení a vyexpedování zásilek. Je-li zboží objednané do 10:00, tak jej můžete tedy očekávat 2.pracovní den.

Nahoru